_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
SING.CON** ' * 忘記我也是無壞♥ ?
SING.CON**
' * 忘記我也是無壞♥ ?
今日SING.CON,,,, 都OK GE...'' 悶悶地咁LA** 訓左一陣/*-+ 到大合唱班人唔肯唱``''.... 頂佢]]//討厭* 輸左* 服輸''.. 唉,,,算數' 冇心情''....//
今日SING.CON,,,,
都OK GE...''
悶悶地咁LA**
訓左一陣/*-+
到大合唱班人唔肯唱``''....
頂佢]]//討厭*
輸左*
服輸''..
唉,,,算數'
冇心情''....//
發表時間︰2006-07-05 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶