|
|
失敗*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


琴日*
琴日我同臭Y去行書展*
臭Y竟然遲到____'''
無奈*-3333-''
行書展行左2個幾鐘*
3點就閃人''...
其實書展都幾悶下``//
入到去就同臭Y邊行邊吹水....//
都冇認真咁行*
KAKA'''..../
然後去左MK/*-
同臭Y行街好開心AR``....//
下次要同佢影貼貼*
今日*
朝早無聊整COOKIES''..
整整下胃痛*係好痛``...//
咁之後梗係繼續整LA**
整完竟然個焗爐壞左*
我整左個焗爐好耐``...//
都整唔好*
果陣好灰''...*
自己浪費左D心機`...*
所以 D COOKIES 就冇焗到**
然後又胃痛**好辛苦''...
唉/*-之後去左尖沙咀飲茶,,,,
好無聊*
然後落好大雨...
THEN 撘的士番屋企LUUU**>3<''
咁又無無聊聊過一日LUUU*



| |