|
|
''返''工**=3=*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


好似好耐都冇打DAIRY TIM**
SOR LI AR'''....
呢排差唔多日日都去幼稚園做義工*
都唔係義工GE'''...
不過真係幾辛苦下`....//
好似返工咁**
朝早11點做到夜晚7點幾'''....//
我就負責成個課室GE DECORATION*
去左咁多日發覺D細路仔好得意*
又諗起細個果陣係呢間幼稚園D傻GE野*
KEE*
雖然都咁耐*
但我都記得幼稚園D FD____'''
老公仔''林曉彤*
死黨''倪朗婷*羅啟恩*
FD''周培科*<<改左名周進科*
仲有好多,,,,不過好多都冇見LUUU*
唔知佢地仲記唔記得我呢*....
>U<''
聽日又要去幼稚園*
2點先去___*
有冇人陪我食LUNCH AR'''??
睇死都冇,,,
唉``..
岩岩先俾人話我少FD/*-+
或者真係LA**
算吧LA你*陳加茵''
你算係邊位AR??...*
唉*T^T''



| |