_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
BE HAPI** ' * 忘記我也是無壞♥ ?
BE HAPI**
' * 忘記我也是無壞♥ ?
哇哇哇* 開心番哂LA``''...// KEE,,, 今日成點鐘先起身_____* 之後係咁煲電話''.... 冇計LA``... 悶AR* 多謝高比陪我傾足6個鐘''.... WA KA KA``....// 又係吽足成日______* 痴線的* 好唔想見人LOR''' 簡直不見天日//.... ROSANIE話佢變自閉女WOR``'''.. 咁我叫咩AR...?? 算LA** 發完UP 瘋,,,,,
哇哇哇*
開心番哂LA``''...//
KEE,,,
今日成點鐘先起身_____*
之後係咁煲電話''....
冇計LA``...
悶AR*
多謝高比陪我傾足6個鐘''....
WA KA KA``....//
又係吽足成日______*
痴線的*
好唔想見人LOR'''
簡直不見天日//....
ROSANIE話佢變自閉女WOR``'''..
咁我叫咩AR...??
算LA**
發完UP 瘋,,,,,
發表時間︰2006-07-17 08:54 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶