|
|
蛋糕**
' * 忘記我也是無壞♥ ? |

1.請依問題逐一回答
1.傳卷給你的是: EDDIE哥哥-*
2.你和他是什麼時候認識的: 岩岩LOR,,,,
3.覺得他是個怎樣的人: 好人*真係好好人''....好NICE*
4.如果用一種動物形容,,你覺得他像什麼: 好正常GE人`...KAKA*
5.你最想對他說什麼: 我會記得整俾你食GA LA``...//
6.如果可以和他同遊,,你最想去那裡: 睇戲挂*//
7.你和他有相同興趣嗎: 一齊打機*XDDD`
唔TAG LA''...KEE*

今日下晝點半先起身*
唔夠時間食野*
搞到又胃痛``....
好快就去左學整``雲石朱古力蛋糕*,,,
幾驚遲到AR_____*
整果陣好好玩'''
個蛋糕超好味LOR*
KEE''....//>3333<''
有D自己食左*
帶左幾件番屋企俾娘親同牙爹食*
點知娘親話可能食左會中毒WOR....*
可惡*-3333-
不過因為見到牙爹食得幾滋味*
所以佢終於都食左LA``...//
KAKA*
下個禮拜去學整''CHEESE CAKE*<<即豬屎CAKE*
應該會好味挂`...
聽日好似冇咩野做*-
好悶*`
=3=`...//''

真的害怕再次受傷*
會否有人能保護我一世??
這個答案誰會給我``....

| |