_____*`IAm...KaR*       

 
 
 
``臭 KAR*..
暱稱: KaR~
性別: 女
國家: 香港
MORE...

 

 我篇DAIRY AR**..

30 MAY 2007*`
6 MAY 07 ♥`*-
15 *APRIL *07♥♥♥
2007-04-07
17*MARCH*07♥♥♥


 你唔留CM AR?? :


 
最近三個月尚無任何留言


  FD GE XG*.. 

AMY''老婆仔*
KZ*
''AR ○NE**
YY**
AR NAM``*-
NIN**
喬=]



 
 

  

 

蛋糕**

  ' * 忘記我也是無壞♥ ?

1.請依問題逐一回答

1.傳卷給你的是: EDDIE哥哥-*
2.你和他是什麼時候認識的:  岩岩LOR,,,,
3.覺得他是個怎樣的人:  好人*真係好好人''....好NICE*
4.如果用一種動物形容,,你覺得他像什麼:  好正常GE人`...KAKA*
5.你最想對他說什麼:  我會記得整俾你食GA LA``...//
6.如果可以和他同遊,,你最想去那裡:  睇戲挂*//
7.你和他有相同興趣嗎: 一齊打機*XDDD`

唔TAG LA''...KEE*

今日下晝點半先起身*

唔夠時間食野*

搞到又胃痛``....

好快就去左學整``雲石朱古力蛋糕*,,,

幾驚遲到AR_____*

整果陣好好玩'''

個蛋糕超好味LOR*

KEE''....//>3333<''

有D自己食左*

帶左幾件番屋企俾娘親同牙爹食*

點知娘親話可能食左會中毒WOR....*

可惡*-3333-

不過因為見到牙爹食得幾滋味*

所以佢終於都食左LA``...//

KAKA*

下個禮拜去學整''CHEESE CAKE*<<即豬屎CAKE*

應該會好味挂`...

 


聽日好似冇咩野做*-

好悶*`

=3=`...//''

真的害怕再次受傷*

會否有人能保護我一世??

這個答案誰會給我``....


 

 

 

 

發表時間︰2006-07-26 08:41 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



           長 留 的 文 字    是 愛 你 的  秘 密
                                                                  讓 日 記 留 下    最 美 好 的 回 憶