_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
吉之島之旅** ' * 忘記我也是無壞♥ ?
吉之島之旅**
' * 忘記我也是無壞♥ ?
琴晚俾人LOCK左部電腦/*- 幾慘AR** T^T''...// 今日同媽咪去左黃埔吉之島* 買左好多好多野食``...// 薯片LA,,,三文魚壽司LA,,,雞脾,,,等等* KAKA''....// 行到4點幾就歸家了* >33333<''
琴晚俾人LOCK左部電腦/*-
幾慘AR**
T^T''...//
今日同媽咪去左黃埔吉之島*
買左好多好多野食``...//
薯片LA,,,三文魚壽司LA,,,雞脾,,,等等*
KAKA''....//
行到4點幾就歸家了*
>33333<''
發表時間︰2006-07-29 07:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶