|
|
頹廢-3-*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


岩岩食完飯LU**
勁好餸LOR``...'''
有8碟餸一湯/*-+
有一半都係我中2食GE**
KEE*
琴晚同EDDIE哥哥傾MSN傾度3點幾*
之後就訓LU*
今日成日係屋企,,,
冇出過街*
今日成日唔係睇電視____*
就係訓覺,,,
再唔係就發白日夢``...
好頹廢AR*
悶到嘔``....//''
-3333-*
唉''....//
我想睇''狼羊物語''AR``....//
好得意AR隻羊咩咩同埋隻狼仔*
KAKA''...//
唔知齣戲上左映未呢??*-*
牙哥:
唔知你有冇睇呢??*
我冇嬲你''
都唔關你事*``
希望你唔好CARE*
THZ*



| |