_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
近況* ' * 忘記我也是無壞♥ ?
近況*
' * 忘記我也是無壞♥ ?
好耐都冇打過DAIRY LA''..../// 之前有D唔開心GE 野* 算LA,,,, 都冇得點___* 牙哥去左日本* 10號先返``...// 好掛住佢TIM``... KAKA''>3333<'' 依排日日同AMY玩CAM,,, 超正呢* 星期五去行街街``...// 好期待AR*/- 依排睇咩戲好AR*?? 邊個可以俾''時間同人我AR??..''' 有意者請聯絡* 我講真GA''...// 快D搵我LA''...*
好耐都冇打過DAIRY LA''....///
之前有D唔開心GE 野*
算LA,,,,
都冇得點___*
牙哥去左日本*
10號先返``...//
好掛住佢TIM``...
KAKA''>3333<''
依排日日同AMY玩CAM,,,
超正呢*
星期五去行街街``...//
好期待AR*/-
依排睇咩戲好AR*??
邊個可以俾''時間同人我AR??..'''
有意者請聯絡*
我講真GA''...//
快D搵我LA''...*
發表時間︰2006-08-08 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶