|
|
出血*...
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


今日非常之風和日麗//*
晨早流流7點鐘起左身``...
超白痴*
又唔知做咩好''...
冇理由去飲早茶掛''-3-*
無無聊聊到左下午1點鐘``...
我終於能夠成功地同AMY行旺角*
買左好多野''...//
旺角超多人AR,,,
我差D又蕩失路LA...''
正一冇用鬼*唉''...//
又俾一個''哥哥仔''串WOR''...//
-3-*
行完旺中就去左朗豪''
行到5點半就回家*
銀包洗乾洗淨*...
-3-*
大出血''...
又要搵錢LA*..



| |