_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
19/8*11:24A.M''..// ' * 忘記我也是無壞♥ ?
19/8*11:24A.M''..//
' * 忘記我也是無壞♥ ?
好悶AR* 救命AR''' 琴晚係咁落雨同行雷* 恐佈'' 好似EDDIE咁講* '''D雷聲仲大過D歌聲,,,''' '''都唔知聽雷聲定聽歌好''' 超搞笑哇*XDD'' 一陣要番深圳玩* 都算強迫性GE* 唉,,,,好過係屋企過LA'' 其實我好掛住你*
好悶AR*
救命AR'''
琴晚係咁落雨同行雷*
恐佈''
好似EDDIE咁講*
'''D雷聲仲大過D歌聲,,,'''
'''都唔知聽雷聲定聽歌好'''
超搞笑哇*XDD''
一陣要番深圳玩*
都算強迫性GE*
唉,,,,好過係屋企過LA''
其實我好掛住你*
發表時間︰2006-08-19 11:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶