_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
16/8 3:28*.. ' * 忘記我也是無壞♥ ?
16/8 3:28*..
' * 忘記我也是無壞♥ ?
我岩岩起左身,,,, 琴晚3點幾訓* 足足12個鐘''..// KAKA`,,, 琴晚等電話''...// 始終都冇打黎** 其實都預左//... 牙SON你做咩NICE左咁多GE?..'' 我冇冷淡AR* 係你錯覺姐`
我岩岩起左身,,,,
琴晚3點幾訓*
足足12個鐘''..//
KAKA`,,,
琴晚等電話''...//
始終都冇打黎**
其實都預左//...
牙SON你做咩NICE左咁多GE?..''
我冇冷淡AR*
係你錯覺姐`
發表時間︰2006-08-16 03:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶