|
|
19/8*1:24A.M
' * 忘記我也是無壞♥ ? |

點解要出賣我?
原來咁易信人最終都係俾人出賣.../
你地好唔GUR我同AMY咩?
點解識多D FD就叫發姣*?
你地F.2 D 女仔真係好恐佈``...
我忍左你地好耐LA*
我唔夠薑?
我廢事同你地班八婆一般見識咋*
搵人打你都得LA,,
我溝仔?
你都ON 9 GE,,,
你敢講你冇溝過仔?*
你地係F.2就大哂AR?
我,,AMY同你地班人都三五識七*
憑咩鬧人AR''
收皮LA..''
我心計勁?
點都唔夠你地勁LOR''
你話我同AMY D FD 柒?
咁你果D叫咩AR?
柒妹*
有本事咪係學校打我LOR''
我先冇你地咁淆AR*
淆底怪
做咩要特登開XANGA鬧我地AR?
都係因為你地淆*
敢做唔敢認''
''我地呢D講求內在美""
唔好笑大人地個口LA''
你有內在美*搵鬼信,,,
''''通常靚仔都無腦架啦''''
咁呢D叫唔叫低毀緊D人AR?,,,
呢D叫內在美''
KAKA*
唔該你地做D建設性GE野LA...
成日都搵野黎搞*
呢D野係你地SIN覺得係內在美咋*
以上所有TO 所有搞事GE F.2女仔*
你地心知肚明LA,,,
叫你地做女仔算俾面你LA''

| |