_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
補習*..9/9*11:28P.M'' ' * 忘記我也是無壞♥ ?
補習*..9/9*11:28P.M''
' * 忘記我也是無壞♥ ?
要為手機同自己而努力讀書''..// KEE'''* 今日去左黃埔補習*.. 補左個半鍾* 仲以為會好悶,,, 點知好好玩*..>3<'' 個補習姐姐好正AR'' 同佢好好傾''XDD KEE* 補完之後同AMY&SPENCER去左旺角* MARK & SPENCER''<<馬莎* 買書&行左陣街*.. 就返左屋企''...// 冇咩特別''... 好攰AR'''>3<'' 聽日唔知去邊好*// 點算'''../??
要為手機同自己而努力讀書''..//
KEE'''*
今日去左黃埔補習*..
補左個半鍾*
仲以為會好悶,,,
點知好好玩*..>3<''
個補習姐姐好正AR''
同佢好好傾''XDD
KEE*
補完之後同AMY&SPENCER去左旺角*
MARK & SPENCER''<<馬莎*
買書&行左陣街*..
就返左屋企''...//
冇咩特別''...
好攰AR'''>3<''
聽日唔知去邊好*//
點算'''../??
發表時間︰2006-09-09 11:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶