|
|
運桔的一天*24/8*11:12P.M
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
哇哇哇*
今日1點幾呢去左AMY屋企幫佢D書書畫公仔
咁呢就多左個人上左去GE,,,
呢位呢本人不太認識*
係男仔黎GE''
之後4點幾去左紅場GE網吧搵牙KIT佢地成班人*
我同AMY擾讓左好耐,,,
AMY唔係好敢入去''
驚俾人啤WOR''
然後我地係網吧門口昅''XDD*
AMY話見唔到,,,
之後行下行下見到佢地成班走左*..
就自己同AMY行去青州*
見到佢地,,AMY又唔肯落去*
SO就走左去隔黎GE公園...''
點知落勁大雨''
我同AMY都冇帶遮*
咁就係公園到避雨,,
落左好耐,,,都係繼續落''
所以就淋雨走番去紅場''///
入到去勁凍LOR''
變左落湯雞'''XDD*
之後番左屋企''
凍親所以發燒*
又頭痛BOR''
所以訓左陣,,,
早知今日唔去搵佢地LA''
唉''=P*
運桔的''



| |