|
|
開學日*1/9*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
哈*好似好耐都冇打DAIRY LA可''..//
SOR SOR AR咁多位....''
要你地催我先打,,,KEE*
最近冇乜MOOD''..//
所以冇打*..
我會覆哂D CM GA LA,,,*
大家要乖乖地留CM唷*
今日係9月1*..
我都未做哂功課'''
話咁快就開學LUUU*
我升左去2E*
諗住好好玩LA,,,
點知個班主任係MISS CHAU*
當堂O哂咀*..//
今年我肯定我會死得好慘''..//
唉*..真係冤家路窄*..
今朝晨早流流同AMY番左學校*..
係咁走黎走去''..///
熱死人''..*
早會之後上番班房''...
聽個班主任係咁UP野*..
悶到我就黎死*'''
放左學之後去左麥當當食左杯雪糕,,,
之後去左朗豪行街*...
睇中左個袋''..//
唔夠錢買AR''....
我要儲錢*..""
AND THEN我JOIN埋AMY去紅場搵AR KIT,,KAININ,,PONG佢地*
再去埋黄埔HEA左陣就閃人LUU*..
P.S''KAININ你好好笑*
P.S''PONG我將來會還番20蚊俾你GA*..KEE'''


| |