|
|
特别GE1日* 26/8*12:00*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
今日朝早冇聽到一個電話*
SOR SOR AR''
之後2點9 AMY黎左我屋企玩''
我地畫畫LA,,打機LA,,傾計LA,,*
好好玩``KEE''>3333<''
5點幾同AMY過左愛民食野''
又平又飽*XDDD''
行陣1陣之後諗住搭車番屋企''
點知又落勁大雨*
唉''濕左D''XDD*
AMY留左係我屋企食飯飯''

好開心哇''
然後影左好多相*
好令令GA''
KEE//..''>333<''
食完飯落街食雪糕同飲酒*
好似唔係好夾咁''
但係超爽AR*哇卡卡...*
送埋AMY搭車*
11點就番左屋企LUUU*
:::::相相:::::
獨照*KAR+AMY::
 
 
合照::
 
 
得左*乖乖地我要好多粒CM,,,,KEE'''*

| |