|
|
剪髮髮*..22/8*8:19P.M''
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
哇卡卡...''>333<''
我今日終於同AMY去左剪髮髮LA`...
我懷疑自己患左''剪髮恐懼症''...
唔知點解剪之前好驚,,,
T^T''係咁震]]XDD//
剪左好似小妹妹咁*
細個左好多``XDD*
相_______*

仲係咁俾人話似江芷妮..''
無奈*-3-*
之後番左屋企,,,
再去黃埔HEA左2個幾鐘''..//
6:00番屋企//..
好攰*
好眼訓'',,,
死LA...''
D功課點算AR?..'''
救命AR''(x 3 x)''


| |