|
|
蛋糕*16/9*10:23P.M*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
人始終會變*..
呢句野講得好岩..//]]
終於明白,,,
你同我都已經變左**..
今日點幾鍾SIN起身''..//
之後同ROSANIE整蛋糕...''
KAKA''..//
好成功'...//
拉落D有相相睇//,,,,
好味AR個蛋糕,,,
一個叫芒果MOUSSE CAKE'''
另一個叫香蕉小蛋糕*..
由於芒果MOUSSE CAKE GE完成品唔記得影*下次補*
哈*..邊個留CM GE下次整俾你食*..//
相相*
 
芒果MOUSSE CAKE'''材料..// 香蕉小蛋糕*
 
我們兩個''..//

| |