|
|
媽咪生日*24/9*7:05P.M*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
哇'''好似成個禮拜冇打DAIRY...//
好對唔住大家TIM,,,
依篇打左咁耐**,,,
你地唔會唔留CM GA 可*..?
哈*...
呢排日日都好似好攰咁*..
都好辛苦,,,,
冇咩時間可以休息咁*..
琴晚同AR哥傾左好耐MSN,,,
好開心...''
AR哥你好耐都冇同我傾電話LA,,,
我又驚會阻住你*..
唉*...
之後又同左朱少傾左陣電電''''
KEE*好好笑''
依家打返之前D SIN,,,
9月21*
DEE兄生日AR'''..//
朝早同佢慶祝*
整左個BLUEBURRY CHEESE CAKE俾佢*..
哈*..好彩大家都話好食*..
KEE'''>333<''
9月22-23*
冇咩特別//...''
9月24*
同AMY,,,DICK兄,,有錢仔去左SPENCER屋企打馬吊*
9月25*
媽咪生日*
哈*9月真係好多人生日*
我同AR哥都係3月3月3月生日GE*
好好好開心''''<<雙魚兄妹*XDD*
今日AMY黎左我屋企做功課*
之後去左何廣陪AMY買皮鞋*
4點補習*補到6點3*
好好玩*..
今晚有好多野食*-*''
有蛋糕LA,,,,仲有好多好多餸{{11樣}}兼有酒**...////'''
KEE''>333<''

| |