|
|
中秋節不快樂*5/10*10:46P.M-*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
今日好唔知點咁*//
唉*..成日呆呆地咁*
CHIN* QUIZ,,做唔哂*得15MINS''你做俾我睇LA,,
MUSIC×2* 悶悶悶*想死*
ENG{MMLC}* 好好玩*同班長女鬥高分//
最後我以99分壓倒*哈//好好笑*
ENG{READER}* 冇LA LA俾個MISS哎左出去介紹文章*
冇PREPARE過的我*爆肚/*-
十分-6地過骨//KAKA*>3<''
MATHS* 又俾MISS CHAU話我DAY DREAMING//
CL* 十分無聊*
GEOG* QUIZ+DICT''冇溫過*冇答過*交空簿//
哈*..''-3-*
放左學同AMY,,KWAN去左STUDY AREAS食野*
DEE兄落左黎*傾左陣計//
之後去土瓜灣AMY屋企同貓B玩*
5點落左海悅釘耳*
6:30回家*
超唔想返屋企LOR''
日日都俾人鬧*
好嘟煩*
聽日中秋,,有咩節目AR??..''
唔想留係屋企AR*

| |