|
|
夾夾夾*=]''27/11*19:20*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
``CM,,,PLZ*
今日淨係要返半日*
放左學勁大雨''..//
冇等到斬兄TIM,,,SOR SOR AR''''=]
同AMY''珊珊''HENRY''MICHELLE''去左麥當當*
我成身濕哂*
不過好舒服*KEE'''
食完野之後AMY同MICHELLE話去唱K'''
所以走左*
淨番我,,HERNY同珊珊*
我地去左夾公仔''//
夾左1隻大GE'''
之後我地行下行下行到我屋企下面GE公園HEA''*
好好好多蚊AR"'
HEA左陣又去何廣'''//
去到何廣又忍唔住{喪}夾公仔,,,
夾到癲左*
UM,,,唔記得夾左幾多隻TIM''
好好好開心AR'''
真係好耐都冇呢個FEELING LA''
KEE*>U<''
之後HENRY同珊珊送我返屋企*
好希望日日都可以咁開心//..''
要好好珍惜依家GE朋友*


| |