|
|
失望*21/11*22:22*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
終於下雨了*
凝望着窗外的天空,,,
全世界彷彿都是灰色的*
今日堂堂都好似訓着左*
好悶*唔想返學''
都唔知返學為D咩*
日日都好似呆呆地咁''..//
PTH* 悶到嘟咁''做IS功課'',,,
SCI×2* 成2堂唔知做咩*又係發緊夢``,,,''
MATHS×2* 好乖乖咁聽書,,,KEE*
CHIN×2* 訓著左*好好好攰*
GEOG* 臨急咁抄 GEOG WB...''好彩過到骨///''哈*
之後冇理MISS YIM講咩*照訓*
放左學同[[MIC嘟]]陪AMY去搵李牛牛*
終於証實左邊個偷左AMY部電話*
真係估唔到係你*
我一直當你好朋友*
一直都咁信你*
但係你竟然偷左我個BEST FD D 野*
我真係對你好失望,,,
你咪應左佢係你偷GA LOR''
點解你仲要作大話呃我地''*
你當我地係咩AR?...'''
我開始懷疑你同我FD左咁耐有冇呃過我*//
經過今次之後''//
我知道我最好GE FD 永遠都係AMY'''///
我會好珍惜大家之間GE友誼*

| |