|
|
4* DECEMBER*2006♥
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
天氣開始轉冷,, 豬頭甲 穿衣服 ] 豬頭乙跑進被窩 ]
此時 豬媽媽 叫 :: 豬頭丙 重掛住玩電腦!記著D衫衫 !
今朝真係好凍//
凍到傻左'''
有位人兄打黎叫我起身`
點知我懶訓*又訓左*//
起左身拖住張被去刷牙,,,-3333-'''
返到去做功課''//
好攰///好眼訓*
傻左咁冇人理我,,,
都冇咩特別LA之後*-*
放左學補裸*
THEN,,,落左STUDY''//
好悶*同斬兄吹水//
斬兄陪我去麥當當食野...//
之後返左屋企*//
訓左好耐*成隻豬咁*-3333-
好似就死就死咁*//
好好好攰//
靈魂出竅咁傻下傻下*
仲有N咁多功課未做*
癲癲癲LA'''///

| |