|
|
1*DECEMBER*06♥
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
♥◆ -- `怪 就 怪 自 己 太 傻 =[
琴日同AMY去左好多地方'''...//
愛文,,,黃埔,,巴街
去左海邊吹風,,,
好舒服''
影左好多相``,,,
之後返左巴街HEA*
撞到AR喬,,,
睇左陣AR哥練波
7點半同AMY返我屋企食飯'''
有糖水{綠豆沙}食//
同AMY落7-11買珍寶豬''
橙×士多啤啤味...'''
好味***
之後送AMY去搭車'''
今日朝早去包美達睇AMY佢地比賽''///
佢地攞左第一,,,恭囍///
然後去MK唱K'''
AMY..SPENCER,,,賴生佢地唱*
我冇唱過*冇MOOD''//
唔開心...'''諗緊野D眼淚就嘟出黎''
我都唔想喊,,,
如果得自己係K房諗野,,
其實都幾好'''
喊都冇咩所謂//
相相*__________________________________
- 天空,,]]
- 看海///''''吹風,,,
- 天空,,]]
- 晚上的巴街
- 紅CONS萬歲*!!
街燈*
- 足球隊'''無形櫈
- 足球隊'''無形櫈
- 真係唔識笑*
- 我GE殘樣
-AMY''賴生*
-29*號房''

| |