_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
19*JANUARY,,07♥ ' * 忘記我也是無壞♥ ?
19*JANUARY,,07♥
' * 忘記我也是無壞♥ ?
討厭* 今日去邊好''' AIA定唱K好* 點算?!
討厭*
今日去邊好'''
AIA定唱K好*
點算?!
發表時間︰2007-01-19 08:17 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶