_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
{欠缺了一點什麼?*26/11*21:58 ' * 忘記我也是無壞♥ ?
{欠缺了一點什麼?*26/11*21:58
' * 忘記我也是無壞♥ ?
今日8點幾好早就起身...'''' 之後同MAMI去食早餐``,,, 好好味哇*// KEE'''>3333<'' 食完之後偷偷地去左夾公仔* 夾左30蚊有5隻'' 哇卡卡*>U<'' 係咪好勁SIN??..''' THEN返到屋企11點都未夠''/// 個個都未起身''' 懶懶懶* 好彩HERNY ON左MSN'' 同佢傾左都幾耐電話* 之後佢出左街* 又冇人同我傾LA* 老豆買左KFC俾我食* 好熱氣,,, 食完去左訓* 2點半訓訓訓到6點幾SIN起身''// 又唔洗補習WOR''// 起左身覺得超頭痛同把聲沙哂*''// 有少少發燒TIM''/// 訓到好好好攰AR''' 聽日返半日'' 下午唔知有咩做呢* AMY話去唱K'' 唔知去唔去好*>3333<''
今日8點幾好早就起身...''''
之後同MAMI去食早餐``,,,
好好味哇*//
KEE'''>3333<''
食完之後偷偷地去左夾公仔*
夾左30蚊有5隻''
哇卡卡*>U<''
係咪好勁SIN??..'''
THEN返到屋企11點都未夠''///
個個都未起身'''
懶懶懶*
好彩HERNY ON左MSN''
同佢傾左都幾耐電話*
之後佢出左街*
又冇人同我傾LA*
老豆買左KFC俾我食*
好熱氣,,,
食完去左訓*
2點半訓訓訓到6點幾SIN起身''//
又唔洗補習WOR''//
起左身覺得超頭痛同把聲沙哂*''//
有少少發燒TIM''///
訓到好好好攰AR'''
聽日返半日''
下午唔知有咩做呢*
AMY話去唱K''
唔知去唔去好*>3333<''
發表時間︰2006-11-26 09:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶