|
|
BACK* 17/11*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
依家係朝早6:24*
好耐冇打過DIARY LA,,,
終於用到MSN LA*...
好開心AR*KEE''>3<'''
冇用個幾月電腦///..'''
真係唔記得點打字'''///
好陌生TIM..."
部電腦仲係神神地咁*
唉*...
好掛住冇見一排GE FD,,,
人地以為我失左蹤,,差D去左報警'''
哈*...
依家我要玩夠部電腦佢*
一陣去PICNIC,,,,BBQ WOR*
不過唔多想去咖啡灣LOR'''//*
終於發覺原來大家都變左好多*
變得最多GE,,,,係識左最耐GE一個*
從以前係知己*到依家好似陌生人咁///
點解個個都要變成咁*

| |