|
|
中秋節``快樂*8/10*10:05P.M,,,
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
講番之前SIN,,,
中秋節果晚,,,
同圓圓家姐過*
我地去左好多地方,,,,
哈哈哈*..
巴街,,,旺角,,何文田,,愛文,,黃埔'''
去到點幾鐘SIN返*
我地仲著住校服TIM'''
差D冇車返屋企...''
最尾果班車竟然走左*
嚇親我同家姐///
幾驚要行番屋企AR*
差D喊AR我''//
T^T*
點幾返到屋企*
之後2:30A.M朱少同KIT搵我*
落左街HEA到4點幾*
之後2日都係訓訓訓*..//
好攰``,,,
唔想諗野..'''
好好好煩*//

| |