|
|
EXAM FINISH/*-''..//
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
EXAM FINISH*..-

好開心AR**
幾經辛苦先考完試'''...///
真係攰到想死''..``
考試``我要同佢絕交AR''...<<又發夢,,,,''
今日天公不做美``'''...
竟然落咁大雨''...//
我雖然中2落雨*/-
但都唔好係考完試果日落,,,,
搞到我冇哂MOOD'''..
AMY同ROSANIE都有約了``''...
淨番我自己一個係屋企呆坐*同發夢''..
佢地又唔一早話俾人聽''...//
等我都可以約人出去玩麻**
E...''可惡,,,,>3<*
今日練歌-*/
都不算差''..///<<我指姊妹們*
發覺班男仔非常之KAI*
係非常___*
都唔知係咪幼稚園生''...//
成班KAI子咁*
除左某幾個``''...
好想打7佢地___*
對住佢地不如去死``...''
討厭/*-*

番到屋企訓左陣覺*
都唔算陣 GA LA**
3點幾訓到8點``..''
訓飽左''...//=3=*
好悶AR***我唔制AR''...//
搵人約我去邊都得**
睇波*行街*睇戲*唱K*
但係唔好去踩冰AR''...//
我喊GA**KEE''..>3<''
搵人同我CHAT AR依家**
THZ屎*



| |