Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♥Y0u wi11 a1ways be`my f0rever 10ve♥
2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


05-11-07` 分類: 未分類

今日要check校服.
條隊勁長`
排排下,見到佢同william.
中文堂`睇左2堂書`
佢冇鬧我wo`點解?
其實,我都唔想咁做嫁`
<好似假左d>
哈哈,因為2堂都係閱讀堂..
我口頭報告左啦`
小息`同楊小姐落左去食野..
跟住,英文2堂`
0ral presentati0n`
悶到嘔!
單數先`跟住先到雙數=]
冇啦啦諗起之前f0rm1個陣..
又係presentati0n`讀書報告`
肥t0ng好衰呀!
佢要d人抄書,即堂抄..
咁跟住d人抄完未交返比佢lo..
佢竟然起我地面前'施'張野..=v=
好快就到我present啦..
個陣岩岩好打鐘..
又冇小息啦..
陳永澤起度引我笑..
所以我係冇eye c0ntect..
跟住,衝左去開l0cker..
2堂maths`有聽書..
奇蹟=]
但係有個問題`
但係愈聽愈唔明..
算!我自修吧!
反而.得,得左..
lunch`同jackie,珈宜,cho食..
好開心xdd
返到學校`突然見到佢..
跟住,唔見左..
陪jackie出左去playgr0und..
又見返佢啦`
跟住,上去2樓搵cho`
唔見左佢啦又..
跟住行過d,再行過`
又見返佢啦`
T.E(c)X2成堂冇教書..
做pr0ject1..
做左stage 1,2..
打鐘`又放學啦..
等史sir`等到d人走曬..
我同楊小姐落左去搵史sir..
佢話唔記得左= =
走人`去左ella睇野..
睇鞋`睇碟`周圍睇下`
搭車`走人`
the end`