Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♥Y0u wi11 a1ways be`my f0rever 10ve♥
2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


26-10-07` 分類: 未分類

地球是轉的,一切不是掌握之中`

今日返到學校,
陪姓楊個個上2樓..
哈`我又見到佢喇>v<

CHIx2-兩堂都係閱讀堂`
睇左兩堂咁耐?
當然,冇可能喇`
一邊傾計,一邊睇書`

小息-抄MATHS比perfect捉到;
去左昇10cker`
又見到佢喇>v<

ENGx2-默rep0rting speeh,
跟住做1EP 1istening,
肥t0ng又遲放小息`

小息-做MATHS..唔識做= =
頂我唔順;幫我做埋-O-
果然係kindness`
見到佢個fd,見唔到佢..
佢上SCI.
我就諗:咁1unch我地早放未撞到佢?

MATHS-悶`教cm,m,km,g,kg,etc.
講真好easy`
勁想訓`
同楊小姐傾計.
佢第1行,我尾2個行`
高招`=]
睇唔過眼d人溝仔溝到咁..
人地名草有主ma`
仲溝人?真係唔要面`

1unch-遲左d放,我地勁嘈`
以為jackie唔同我地食!
嬲`走佬.
佢地可能以為我地去m記..
其他,我地去左m記對面個間<大快活>
我地坐個個位岩岩好望到佢地..
食完之後,去左紅場一陣`
返學校`佢突左個頭出嚟同人傾計.
咁又見多一次.

TE(c)x2-冇聽書`但係識做`

放學

補比佢lo!我又想問邊個補比我?
好問題>v<