Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♥Y0u wi11 a1ways be`my f0rever 10ve♥
2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天


15-10-07` 分類: 未分類

玉樹臨風個"臨風",
唔係玉樹臨風個"臨風",
係玉樹林峰個"林峰"..

好開心!
雖然唔係同一嫁車!
anyway,i am haapy!

m記中既lunch!
我冇唔開心!
我好開心!

聽日要lunch time delight!
要學校食!
開心!
唔好問我點解!
估下啦!

我中意個你用"曖昧"e倆個字嚟形容我同你!
雖然我唔知你睇唔睇到!

今日見到佢好多次!
好開心!
特登撞佢係唔會咁開心!
因為的要証明我地有緣!

珈宜`我add左佢,但佢未add我!
jackie`唔好因為果個死panda而唔開心!
cho`唔好因為佢中意佢而唔開心!