今日珈宜+祖出左去考長笛..
楊小姐+JACKIE去左補課..
悶死我..
中文x2:閱讀堂-睇書
第2堂.去左mmlc 打我的推介..
小息x1:去左圖書館..
好學呀ma..xdd
去左成個小息= =
engx2:miss tong冇返..
收山阿嬋代課..
佢真係好似阿嬋..
做IEP+睇書..
突然,楊小姐大聲既"咳咳咳"
冇理到佢..
睇書要專心嫁ma..
第2次,佢又"咳咳咳"..
望過去,H班經過..
"你反應咁慢嫁?"
小息x1:去左問人借CW..
嘻`楊小姐問☼借..
我走開左..
去左2C班搵人借..
借到後,返番去..
唔知點解..楊小姐張ws比☼搶左..
我叫☼比我..
我本身諗住.......................
比人威脅tim`xdd
之後,落左去coverplayground..
打鐘`
maths x2:好..好好..好好好..
我竟然有聽書..
神奇ma?
開心ma!xdd
lunch`同楊小姐去左街市食..
去左搵上官哥哥..
---------略---------
返到學校,楊小姐要洗手..
仲要用操場個邊洗tm..
洗未洗..怕你咩?
洗洗下,玩水xdd
濕左-____________-
報仇`
"你地玩水呀?"
好野..咁都問得出..
有個姓楊既淆底獸..
企起☼後面..
明知我唔會整☼..
3個走嚟走去..xdd
我同楊小姐上左2樓..開locker..
T.Ec x2:都ok啦..
-------放學------
the end`````
|