Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♥Y0u wi11 a1ways be`my f0rever 10ve♥
2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


2007-10-03 分類: 未分類


今日如常咁搭70x返學..
同阿珠,同佢個fd一齊返..
我同佢個fd坐..
唔洗自己一個坐..
好幸福!(比某人要自己返學個位.)
落車,望去校門->咁就第1次見到佢啦..
楊小姐到`上班房..
唔洗排隊,幾正!
要排隊個d就慘啦.咁熱!
行捷徑xdd.又見到佢-第2次..
國民:又問世間情是何物= =
我竟然有聽書.奇蹟xdd
miss tong收功課+發癲= =
小息小息->換社衫.
P.E玩得好開心..
小息->即做classwork..
maths.悶死左.
中文.都ok啦..唔會好似maths咁悶就得啦..
lunch`珈宜同祖起學校食..
我同jackie就出左去買野食..
會合.xdd
珈宜同祖就上左music room.
jackie同文意上左去開10cker..
上去搵佢地..
佢打緊波.又比我見到啦..
同jackie好好傾xdd
同jackie傾得好開心..
又英文.想死tim=]]
煙通=]估下係邊個?
H.E;陳婉兒返番嚟..
又玩野喇.xdd
楊小姐問:miss,點解上2堂你冇返ga?
陳婉兒:我個日請假
楊小姐問:點解?
陳婉兒:我個日屋企有d事..
我地就話1)佢老豆死左
2)佢老公死左
3)佢個仔死左
笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑笑  
開心既時間過得好快.........
好快就到03:45....
去社員大會....
佢坐前我一行=]
開心開心開心開心開心開心開心開心