Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♥Y0u wi11 a1ways be`my f0rever 10ve♥
2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天


29-09-07` 分類: 未分類

今日返團契`

好開心`

因為好好玩xdd

佢冇返,好唔慣!

華華佢地係咁叫個名..

佢個好易記咩..

阿珠仲要唱埋歌tim..==

打電話比楊小姐..

又話我打比..

早知..

中秋個日唔玩"誠實與大膽"啦..

the end`