今日妹似平時咁返學..
但係..今日有d唔同..xdd
我竟然見到佢..
未入學校已經見到佢..xdd
佢個班今日跟number排..
所以,我同佢既距離又近左啦`
第1堂:國民
史sir學顏峰講野..哈..
第2堂:英文
miss t0ng堂..f0rg0t it..xdd
小息
第3,4堂:P.E
sit-up..etc
小息..
第5,6堂:去左ha11
佢坐前面個行..
都0k遠..
lunch`
同Jackie,祖,珈宜食..
搞左好多gag..
哈哈..
第7堂:英文
朗讀..-口-
第8堂:H.E
做左個pie chart..
放學``
陳婉兒叫我留低..
佢問我:你係唔係對miss chan有d不滿?
我:下..
佢:你得唔得閒..我同你傾傾..
當我傻嫁咩..
緊係唔得閒啦..
何況;我真係唔得閒ma..
the end..
cmcm`
|