哈哈;同華華用同一個icon^上圖^ 連個名都要差唔多.. ☼☼` 華`♥滴F.1仔!(♣`} ☼☼`KAYI`♥滴f.2仔!(♣`} 哈哈;好有聊呀! 都係2個人食lunch開心d! 何況你地都好開心!