Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♥Y0u wi11 a1ways be`my f0rever 10ve♥
2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天


16-10-07` 分類: 未分類

唔記得發生過咩..
開心-今日既總結>v<
lunch-要去lunch delight,
所以起學校食..
好人齊xdd

佢---唔知點解lunch個時..
佢地成班起個度..
唔知點解咁都比我見到..
哈哈,又唔知點解有好多人陪我睇lunch delight..
哈哈,jackie,cho,佢..
哈哈,本身佢坐我後面..
顏峰冇啦啦坐左我後面..
阻住左我..
唔緊要佢後來坐前一行..
同顏峰個行..
嘻嘻~我好中意lunch delight..
放學`搭70k..
聽到阿陳智康講..(唔想講..= =)
t0day 1s happy >vvvvvvvvv<