C.E x2:悶` 英文x2:新奇又有趣>< re2:見到佢.. 佢同佢d fd睇人打波.. 佢睇波;我睇......... 中文x2:冇左成一堂.. 火警演習= = 佢..企我同楊小姐前面.. <走落去排隊個陣..> 佢比楊小姐蝦.. <等間搵你算帳!> p.s得個講字.. lunch:學校食.. 楊小姐坐佢對面.. 有d想打姓楊個個.. drama:我問左個好on居ga問題= = kevin sir話佢解剖個人ga耳仔.. 我話個人死左嫁? 哈,比人串>< 顏峰支筆d墨..=] 我刻的`