|
2009 年 6 月 4 日 星期四  |
| 我自己玩的魔術係D咩呀 |
分類: 未分類 |
魔術係有一個靈魂
一個舞台魔術如果冇靈魂,人地唔會知你玩緊麥
要發揮魔術的靈魂要魔術師自己先做得到
我自問自己都仲未搵到我想要的靈魂
點解你會玩魔術?
好多人問我{你幾時開始玩魔術},我第一次接觸第一件魔術道具的時指係得6碎,可能你地唔會信,但係係真嫁!!!!!!!
到我讀到三年級就冇玩到,BECAUSE要讀書呀!!!
係我中一級過時我識左一個女仔,
佢令我玩返魔術,佢真係影響我好大
其實我同佢都有一個故事,不過等我考完試先再打落去
我要大大個CM
等我呀!!!!!!!!!
|
|
|
哈哈..我仲2為不過之後仲有野打架tim = = 原來係個gag....笑死我!
|
|