魔術的我

2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


8月27日要係元朗劇院出MAGIC SHOW 分類: 未分類

今次MAGIC SHOW係我自己應為最重要

希望個SHOW會順利成功

我要大家比我的鼓勵(姐係CM囉)

今次MAGIC SHOW係元朗劇院

係4:30左右

完左後

會係星期日又有一個,不過係尖沙咀到

 






訪客留言 (返回 KAZAFING 的日誌)


esther12232 於 2010-01-05 09:35 PM 發表:
COMMENT"=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



R12U 於 2010-01-05 07:10 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



R12U 於 2010-01-01 10:01 AM 發表:
comment/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ringo5626 於 2009-11-14 08:13 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babii_6436 於 2009-10-24 12:23 AM 發表:
CoMMENT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0vebaby87 於 2009-10-23 11:34 PM 發表:
cm`.0.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fong_1314520 於 2009-09-24 03:32 AM 發表:
鱅小芳比你既cM子哇鱅
鱅rE鱅
鱅發現以前你在我的主頁留cM子哇鱅
鱅但我沒有發現鱅
鱅現在留回給你吧鱅
鱅不會介意吧!?v0v?鱅
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BabY_PIanO 於 2009-09-19 01:42 AM 發表:
c0mm3nT;)
c0mm3nT;)
c0mm3nT;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fanbebe 於 2009-09-18 09:54 PM 發表:
CM ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lov2_myse1f 於 2009-09-08 07:11 PM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]