|
2009 年 8 月 27 日 星期四  |
| 8月27日要係元朗劇院出MAGIC SHOW |
分類: 未分類 |
今次MAGIC SHOW係我自己應為最重要
希望個SHOW會順利成功
我要大家比我的鼓勵(姐係CM囉)
今次MAGIC SHOW係元朗劇院
係4:30左右
完左後
會係星期日又有一個,不過係尖沙咀到
|
|
|
R12U 於 2010-01-05 07:10 PM 發表:
COMMENT
|
|
|
R12U 於 2010-01-01 10:01 AM 發表:
comment/
|
|
|
鱅小芳比你既cM子哇鱅 鱅rE鱅 鱅發現以前你在我的主頁留cM子哇鱅 鱅但我沒有發現鱅 鱅現在留回給你吧鱅 鱅不會介意吧!?v0v?鱅
|
|
|
c0mm3nT;) c0mm3nT;) c0mm3nT;)
|
|