|
|
| |
|
時間話都冇甘快
不知不覺得番個月到就要走lu
一年級都六年級時間未免去得太快了吧!!
今年真係有好多回憶
排球;jazz;拉丁;教育營同埋同人比賽羽毛球個振
都好開心
同小學班fdz既友誼係中學都好難搵得番.....
不過;
好想知到自己會升到間點既中學
會唔會同d同學一齊呢??
北鼻們.......真係時日無多啦~
|
| 發表時間:2010-05-24 09:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 43 | »
|