|
|
| |
|
呢幾日都唔想打blog s0.冇打囉
講番今日先
今日我好好;冇死到呀
今日我真係好勁呀
有12樣功課我做左9樣呀
真係叻女啦(自己話自己叻女哦^..^)
而家係學樣因為番到屋企就要番大陸啦
s0. 係學校到打blog
今日呀... 個死人manj 呃左我兩love 糖..呀
|
| 發表時間:2009-11-27 03:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 43 | »
|