|
|
| |
|
今日係家長日
聽個講坐聽死人啦 =__=
成績都00kk啦 唔算太差既
去完家長日就去左man-j屋企
之後就倍佢食m 記
就番學校英c;話一開始勁唔comfortable
但係后尾都冇乜事>...<
今日英c唔知乜事煉得特別好呀
我覺得有機會令奬囉
miss係甘話good! good!
跟住留底買左佬面食;;點知比man-j正到個叉跌左
哼!
|
| 發表時間:2009-11-14 06:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 43 | »
|