♥kkkkay;
太耐冇打bl0g啦
聽日又有得升旗啦;;;呵呵呵
今日英c都幾無聊下;
上自學班等英c同man-j係到玩比老師話-___-
跟住英c放左去買野食之後就龜家啦
唉;現在的6a真煩,很令人討厭