|
|
| |
|
12/10
我同MAN-J去派野個振見到子琳佢地
我地係5樓到同佢SAY HI佢都見到真係好勁
放左學之後去左籃球
打比賽都幾好玩呀;;不過MAN病左
冇番學
完左籃球就同子琳,MINNE同廿蚊打排
一日就甘過左;;時間過得真係快
13/10
今蕉遲到s0r呀 MAN-J
不過今日比人正到成塊面都係口水
d口水真係好臭呀!v!
放左學又打排##
跟住有個呀姨過留黎同我地打左一陣排
之後同MAN-J ,柯青,羅底去左明德0k到
玩左一陣羅底又走左
我地3個唔記得因為咩事啦
總之就係到笑啦
就到陸運會啦...期待~
|
| 發表時間:2009-10-13 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 43 | »
|