|
|
| |
|
今日番學個振見到一個女人
係到做一D好好笑既動作
跟住番到去同fd 做番笑到man-j 坐左係地下到
我係到教man點做....
之後諗住搵呀sir羅'所是'
但龍sir病左早退 問孔sir
佢又開緊會w0
咪得囉
等得悶得仔....去左買野食
林叔幾好人呀
請人食雪糕呀
之後............
就去跟蹤人啦
都幾好玩呀....不過都唔係好成功
|
| 發表時間:2009-10-06 08:39 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | »
|