|
|
| |
|
今蕉同d FD子們一齊番學
因為其中一個未黎得住
別外3個就番左學校先....去左餵d魚同龜
之後別外個個都番左啦
係到等孔sir番黎開網(點知唔比我地正條柱)
之後要做埋d無聊野
做做下//呀sir叫我地4個猜50下下手
真係有d難度呀
我地次次都仲差10球左右就唔得啦
覺得自己打得好屎囉
好多'室'ball呀
不過開球大家都好左呀
之後呀sir叫我地練開ball
仲要計分好幼治囉
跟住同d男仔打比賽....我地點會輸呀
上次已經輸左一次啦;;冇可能有第2次
我地第一局win 25比16
第2局win 25比15
佢地仲要打多局,佢地仲有一名中學生help佢地
但都輸左比我地 25比21
跟住就去左man-j home
食飯就出左去..點知見到青山婆
佢就同埋我地一齊去啦
我地去左新都城買龜
我同man-j一齊買左兩隻龜
d龜唔會很悶的痳
我地係兩隻一齊嫁 ^^
一隻叫米米,一隻叫楠楠
man就買左一條雞波魚都幾得意嫁
當然我係覺得自己隻龜得意d啦
聽到man-j話米米同楠楠都有食野都好開心呀
相...
呢個係我地今日見到既一隻連體蕉
呢d都係個d咩減壓個d咩w0
呢入面一隻龜叫做米米,一隻叫楠楠...
呢個就係man既雞泡魚...
|
| 發表時間:2009-10-10 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 43 | »
|