|
|
| |
|
今日放左學去左長者學院
今日係第一堂.....我個長者話我個名好可愛w0
聽到呢句好無奈囉``
之後落左去同d fd子門打排
跟住打左一振就番屋企lu
諗番起呢到就激氣
去坐mtr``點知佢又唔知乜鬼故障w0
左住曬人地d時間
真係黑人憎呀
冇得全mtr``咪去全小巴囉
等左快一個鍾先上到車呀
不過我撞到 剪頭髮
佢真係幾靚嫁
聽日就係我最like既排ball啦 -/\/\-
唔講啦88
|
| 發表時間:2009-10-09 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | »
|