|
|
| |
|
今日上堂個振肥佬超好笑
係甘係到打思亦
最少打左一幾個啦,一拍佢個背隻佢就打
想笑死人咩
放又要補課 唉....
不過都好岩左有D分
都好呀
今日做reading and writing個振覺得自己....
的英文好屎
補完課;;
搵李老師..
練升國旗;;聽日一定要忍笑呀
s0.聽日一定一定唔可以落雨嫁
完....
|
| 發表時間:2009-09-29 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | »
|